Тут зібрані популярні питання, які можуть виникнути у вас перед покупкою або після, і докладні відповіді на них.
Для оформлення замовлення необхідно натиснути на зелену кнопку «Купити» на сторінці товару. Далі в кошику натиснути на «Оформити замовлення» або «Продовжити покупки», якщо ви хочете купити щось ще (в одному замовленні може бути будь-яку кількість товарів).
На сторінці оформлення необхідно заповнити усі поля для доставки і оплати:
- Ім'я та прізвище — необхідно вказати паспортні дані одержувача замовлення. Ім'я необхідно вказувати повністю: Іван, а не Ваня; Максим, а не Макс і т. п.
- Email — ел. пошта необхідна для інформування та уточнення будь-яких питань, якщо такі будуть.
- Телефон — вимагає дуже уважного заповнення, так як на нього будуть приходити повідомлення про відправку і прибуття замовлення із зазначенням номера накладної для отримання. Так само номер телефону може використовуватися в Новій Пошті для авторизації одержувача і перегляду відправлень.
- Місто — населений пункт, куди має бути надіслано замовлення.
- Доставка — вибір відділення Нової Пошти в зазначеному населеному пункті з працюючих на поточний момент часу.
- Оплата — вибір способу оплати замовлення.
Далі залишається тільки натиснути кнопку «Оформити замовлення», здійснити оплату на наступному етапі або очікувати його відправки, якщо способом оплати був обраний накладений платіж (оплата при отриманні).
Оплатити замовлення можна будь-якою банківською карткою, через Приват24, Google Pay, Apple Pay, термінал самообслуговування або післяплатою (оплата при отриманні).
Якщо при оформленні замовлення ви вибрали спосіб оплати «Онлайн оплата», то після натискання на «Оформити замовлення» ви потрапите на сторінку оплати (платіжний сервіс Liqpay), де необхідно вибрати потрібний вам спосіб і здійснити оплату. Оплатити замовлення можна і протягом двох днів з моменту замовлення, натиснувши на «Оплатити замовлення» в особистому кабінеті сайту.
Для оплати через термінал самообслуговування ПриватБанку необхідно на сторінці оплати платіжного сервісу Liqpay вибрати спосіб «Готівкою» і слідувати інструкціям на сторінці. Також офіційну інструкцію можна подивитися за цим посиланням — інтерфейс може відрізнятися від поточного, але загальний принцип залишається. До вказаного вами номеру телефона буде прив'язаний рахунок на оплату, який відобразиться в терміналі. Все, що вам потрібно буде знати підійшовши до терміналу — це номер свого телефону, ніякі реквізити не потрібні.
Всі платежі, які проходять через сервіс Liqpay фіксуються у нас автоматично, в тому числі і оплати через термінал, повідомляти додатково про оплати не потрібно. Всі оплати через платіжний сервіс проводяться без комісії для вас.
Важливо! Оплати в нашому магазині не здійснюються на банківську карту, тільки через офіційний платіжний сервіс. Оплата за товари або послуги на карту — незаконна. Остерігайтеся місць, де вам пропонують здійснити оплату просто на карту.
Якщо при оформленні замовлення ви вибрали спосіб оплати «Оплата при отриманні» (накладений платіж), то на цьому оформлення замовлення закінчиться і він буде відправлений у порядку черги згідно зазначених вами даних. При отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти вам необхідно буде оплатити вартість замовлення, вартість доставки (якщо замовлення було на суму менше 999 грн) і комісію за грошовий переказ (2% від суми замовлення + 20 грн за оформлення переказу).
Ні. Як і в усьому цивілізованому світі додаткове підтвердження після оформлення замовлення в інтернет-магазині — це поганий тон. Сам факт того, що ви витратили свій час на вибір товарів і заповнення форм вже є підтвердженням ваших намірів. А непотрібні дзвінки тільки заберуть час як у вас, так і у нас. Тому ваше замовлення буде просто відправлено в порядку черги післяплатою або після оплати за даними, які ви вказали при оформленні.
Якщо під час оформлення ви покинули сторінку оплати, не зробивши її, то для того, щоб потрапити на неї знову потрібно натиснути «Оплатити замовлення» в особистому кабінеті повної версії сайту. Оформляти замовлення ще раз не потрібно. Оплата має надійти протягом двох днів з моменту замовлення, в іншому випадку замовлення буде автоматично скасовано.
Якщо ви вказали дані одержувача з помилкою, невірно вибрали відділення для доставки, хочете прибрати або додати товар в замовлення і т. п., То напишіть нам на ел. пошту mail@cosmic.com.ua із зазначенням номера замовлення і змінами, які необхідно внести, і ми все зробимо.
Зараз замовлення відправляються по понеділках, середах та п'ятницях. Замовлення зроблені або оплачені до 13:00 відправляються в той же день, після — на наступний робочий. Відправлення не здійснюються у вихідні дні, також можливі невеликі затримки в період великих акцій, або зважаючи на безпекову та енергетичну ситуацію в Україні.
Ні. Всі ціни та наявність товарів на сайті завжди актуальне.
Це не обов'язково, але якщо ви плануєте зробити більше одного замовлення, то для вас це буде дуже зручно. В подальшому не потрібно буде ще раз заповнювати форми при оформленні, з'явиться можливість додавати товари в обране і отримувати повідомлення, коли товари що вас цікавлять знову з'являються в наявності.
Як тільки видання виходить з друкарні починається його поширення по магазинах. Терміни появи нової книги в продажу залежать від багатьох факторів, але всі зацікавлені, щоб це відбулося, як можна швидше. З великою ймовірністю книга, яка вас цікавить, надійде до нас одразу або впродовж тижня після релізу.
Ми завжди намагаємося тримати в наявності всі доступні на даний момент комікси, манґу та артбуки. Коли запаси книги добігають кінця або вона закінчується у нас на складі ми замовляємо її знову у дистриб'ютора. Поповнення запасів у нас зазвичай 1-2 рази на тиждень. Якщо книги, яка вас цікавить, немає більше 3-4 тижнів, то, швидше за все, її наклад закінчився. Про терміни або плани на додаткові наклади видавці не поширюються. Якщо у книги буде повторний наклад, то вона, відповідно, знову з'явиться у нас в наявності.
Це дуже малоймовірний сценарій, так як ми уважно стежимо за збором замовлень. Але якщо за якимось збігом обставин так сталося, то ми обов'язково все виправимо за свій рахунок. Напишіть на ел. пошту mail@cosmic.com.ua із зазначенням номера замовлення і суттю ситуації.
Ми ретельно оглядаємо весь товар при отриманні від постачальників і перед відправкою клієнтам, щоб гарантувати його якість і ваше задоволення від покупки. При виявленні вами у товару браку або пошкоджень, які видно тільки під час використання або після відкриття упаковки, ми безкоштовно замінимо його або повернемо гроші, якщо заміна буде неможлива. Напишіть на ел. пошту mail@cosmic.com.ua із зазначенням номера замовлення, суттю ситуації і прикладіть фотографії товару, на яких буде видно брак або пошкодження.
Важливо! Специфіка друкованої продукції (її виробництво, зберігання і транспортування), така, що наявність невеликих вм'ятин, подряпин і інших незначних механічних пошкоджень із зовнішнього боку — неминуче. Друкарський брак (погана склейка, неправильна обрізка сторінок, зміщення друку і т. п.) також неминучий в друкованої продукції.
Претензії до якості товару на наявність механічних пошкоджень із зовнішнього боку, після того, як він покине відділення Нової Пошти, не приймаються, так як після цього неможливо визначити етап появи пошкоджень.
У разі відмови від посилки без підстав або якщо відправлення не отримано протягом 5 днів з моменту прибуття (на 5-й день посилка автоматично повертається назад) при способі оплати післяплатою ми не зможемо надалі відправляти замовлення клієнта цим способом оплати.
У разі якщо відправлення не отримано протягом 5 днів з моменту прибуття (на 5 день посилка автоматично повертається назад) при способі оплати карткою, через Приват24 або термінал самообслуговування замовлення може бути відправлено повторно після оплати покупцем транспортування відправлення в обидві сторони. Про вартість транспортування і способі оплати покупець буде сповіщений ел. поштою після отримання нами повернення.
Може бути тільки одне активне замовлення післяплатою. Якщо вам вже відправили замовлення післяплатою, то інше замовлення цим способом оплати може бути відправлено тільки після отримання вами попереднього, зі зрозумілих причин. Якщо ви зробите замовлення до отримання попереднього, то воно буде скасовано з відповідним повідомленням вам на ел. пошту. З замовленнями по передоплаті такого обмеження, зрозуміло, немає.
З будь-яких питань пишіть нам на ел. пошту mail@cosmic.com.ua.