Ми ретельно оглядаємо весь товар при отриманні від постачальників і перед відправкою клієнтам. Щоб гарантувати його якість і ваше задоволення від покупки. Товари, які містять видимі недоліки або пошкодження, потрапляють в спеціальний розділ уцінених товарів і мають відповідну інформацію про це.

При виявленні вами у товару недоліків або пошкоджень, які видно тільки під час використання або після відкриття упаковки, ми безкоштовно замінимо його або повернемо гроші, якщо заміна буде неможлива.

Звертаємо увагу, що специфіка друкованої продукції (її виробництво, зберігання і транспортування), така, що наявність невеликих вм'ятин, подряпин і інших незначних механічних пошкоджень із зовнішнього боку — неминуча.

Уважно перевіряйте товар в відділеннях Нової Пошти. У разі виявлення механічних пошкоджень при транспортуванні ви можете відмовитися від нього при оплаті післяплатою. Розмову з перевізником про пошкодження товару ми беремо на себе. У разі виявлення механічних пошкоджень при транспортуванні по передоплаті, зверніться до співробітника відділення.

Претензії до якості товару на наявність механічних пошкоджень із зовнішнього боку, після того, як він покине відділення Нової Пошти, не приймаються, так як після цього неможливо визначити етап появи пошкоджень.

У разі відмови від посилки без підстав або якщо відправлення не отримано протягом 5 днів з моменту прибуття (після 5 днів посилка автоматично повертається назад) при способі оплати післяплатою ми не зможемо надалі відправляти замовлення клієнта цим способом оплати.

У разі якщо відправлення не отримано протягом 5 днів з моменту прибуття (після 5 днів посилка автоматично повертається назад) при способі оплати карткою, через Приват24 або термінал самообслуговування замовлення може бути відправлене повторно після оплати покупцем транспортування відправлення в обидві сторони. Про вартість транспортування і способи оплати покупець буде сповіщений ел. поштою після отримання нами повернення.

 

Повернення друкованої продукції

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 № 172, друкована продукція належної якості не підлягає поверненню або обміну, передбаченого статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».

Але ми завжди можемо піти вам на зустріч, якщо буде така необхідність. Ситуації бувають різні, зверніться до нас — і ми постараємося знайти рішення.

Решту товарів в нашому магазині ви можете безперешкодно повернути або обміняти протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби і ярлики.

 

Здійснюючи покупку в нашому магазині ви погоджуєтеся на все перераховане вище, приймаючи умови публічної оферти.